HTML

A demagógia diszkrét sármja

"Azzal a tudattal vezessük közösen ezt az országot, amelyet szeretünk, hogy egyetlen jutalmunk a tiszta lelkiismeretünk, tetteink végső bírája pedig a történelem"

facebook

Őszintén nem értem magukat. Otthonmaradottakat. Azokat akiket még nem ragadott el a nyugat szépségének lágy fullatja. Ugyanakkor tisztelem is magukat. Mert maguk mindent eltűrnek. Önök nem rohangálnak fejvesztve az utcákon kukákat gyújtogatva mint a görögök, s nem vonulnak tiltakozni oly elszántsággal mint mi. Mi itten spanyolhonban. Mert itt az emberek bizony tömegével készek demonstrálni erejüket ha arról van szó. 

Önök viszont az elmúlt években mondhatni elég inaktívak. Pedig valljuk be, lenni miért maguknak is kiállni. 

Ott van például az a sok kidobott államforint azokra a legfelsőbb prioritást elvező stadionokra. Egy nemzeti stadion még rendben is van, de egy Gyirmót például mi alapján kap százmilliókat? Vagy milyen jogon rendezi az állam a fővárosi klubok tartozásait a maguk adójából? Miközben az oktatás vagy az egészségügy haldoklik. Önök ezt tűrik? Nézzenek csak ránk! A mi szemétszállítóink megbénították Madridot ha arról volt szó! S ott van a sok valenciai aki meg a tévéért tüntetett nemrégiben, pedig valljuk be nem volt olyan komoly a dolog mint az önök esetében. És mégis. Ezzel szemben önök karba tett kézzel nézik, hogy rohad szét, s válik korruptabbá egészségügyi rendszerük, hogy hullik darabjaira oktatásuk. S ez csak megállíthatatlanabbá válik. Mert mondjuk ki, a többiek se jobbak. Mszp? Úgy korrupt ahogy van. Gyurcsány? Tolvaj, de nem olyan idióta, hogy lovakkal menjen neki egy tankhadosztálynak. Talán bevezetné az eurót. Bajnai? Ő bizony egy kétszínű alak. Jobbik? Egy dilettáns radikális csoport nem irányíthat egy nemzetet. Meg a zöldek? Na ne nevettessenek! 

Az oktatás színvonalának esését a mostani Pisa eredmények hűen tükrözik. A magyar gyerekek nagy része primitív bunkó. Kicsit szélsőséges a megfogalmazás, de sajnos ez mostanra már tény és való. És ezek a gyerekek minden bizonnyal egyszer majd felnőnek, s képzik majd a társadalom azon buta, állástalan részét, akiket az adófizető tart el. A tanárokat úgy semmibe nézi ez a rendszer. Hasonlóképpen jár a bér annak aki szorgalmasan dolgozik a diákért, túlrázik, s annak is aki csak teng-leng. A teljesítmény háttérbe szorul. Hagy érezze mindenki magát egynelőnek, akárcsak a proletár diktatúrában. 

Az egészségügy színvonaláról nem is beszélve. Már öt évvel ezelőtt Gusztáv barátom kötszervállalkozó apjának könyörgött a pécsi kórházvezető, hogy annak ellenére is küldjék ki "a havi szállítmányt", hogy fizetni bizony nem tudnak. Mert pénz az hol jön, hol nem. Mint a mesében. Az egyénre levetített helyzet pedig inkább hasonlít valami jó kis tragikomédiára. Csak akkor látják el szegény embert ha testvére, unokája, barátja, keresztfia, adósa, volt tanárja, fenéknyalója valamelyk oligarchának, rendelőveztőnek vagy polgármesternek. 

A maguk politikusai ennek tetejébe még ahelyett, hogy az adóhivatalt számotatnák el, az egyesült államok kormánya ellen terveznek vizsgálatot. Kész kutyakomédia. Az önök megválasztottjai azt hiszik magukról, hogy ők a Kreml, vagy az EU. Pedig korántsincs így. Kevesebbek ők mint egy porszem. S mégis megtehetik, hogy kedvükre osztogassanak cimboráiknak dohányboltokat, földeket, állami munkákat. 

S az önök társadalmának java része tényleg nem lát át a szitán. Szinte hihetetlen, de igaz. S elkeserítő. Elkeserítő mert egy két évszázada megfogalmazott poétai gondolat még mindig aktuális:

Most lassu méreg, lassu halál emészt.
Nézd: a kevély tölgy, mellyet az éjszaki
     Szélvész le nem dönt, benne termő
          Férgek erős gyökerit megőrlik,

S egy gyenge széltől földre teríttetik!
Így minden ország támasza, talpköve
     A tiszta erkölcs, melly ha megvész:
          Róma ledűl, s rabigába görbed.

Részlet Berzsenyi Dániel ódájából (1810)

Címkék: Orbán Berzsenyi Rendszer Gusztáv Demagóg

196 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ademagogiadiszkretsarmja.blog.hu/api/trackback/id/tr775680381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.László 2013.12.07. 19:06:07

Tematikus kivándorlónap van ma az indexen, úgy látszik. Nem csoda persze. Mára dugába dőlt az összes libsi propagandarizsa. Maradt a kivándorlás ragozása.

valaki senki 2013.12.07. 19:10:42

@J.László: Úgy érzi talán, nincs igaza a blog írójának? Döbbenet ami itthon folyik, és mi egyre apatikusabban tűrjük! Még békemenetek is vannak, ami kabaré! Úgy látszik, a szocializmusban szocializálódottakat már semmi nem lepi meg....

J.László 2013.12.07. 19:12:14

@valaki senki:
"A magyar gyerekek nagy része primitív bunkó."
Dr. Palánk Géza nyilván nem primitív bunkó. A világért sem.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.12.07. 19:18:53

@J.László: te viszont az vagy. A legprimitívebb tahók egyike. És őszintén sajnálom, hogy anno a névadód nem tett ellened feljelentést amiért visszaéltél a nevével.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.12.07. 19:19:35

Géza, te kurvára le vagy maradva. Nálunk a focicsapatok nyereséges vállalkozások, még a tévé is bemondta. A Gyirmót FC jobban teljesít, a Mezőkövesd aranytojást tojó tyúkocska, és Felcsútdoboznak is szerethető csapata van. És ezek csak a jéghegy alja.

J.László 2013.12.07. 19:25:42

@álfirkász:
Ne haragudj kedves barátom, de néhány pillantást vetve a blogodra, úgy vélem, inkább te testesíténéd meg az autentikus libsi csőcseléket.

DezInf 2013.12.07. 19:37:21

@J.László:

Te fidexfaszista ne ugass bele abba, amihez gőzöd sincs.
Csőcselék a nedves csalárdod :))

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2013.12.07. 19:43:47

hehe, ujabb viccblog? a solyomos poszt kiraly, a bennfentes informaciok igazan eredetiek. palank geza mi? beszedes nev...

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.12.07. 19:44:31

@J.László: jól van, ugass bátran, tudhatnád, hogy a magadfajta véleményén csak röhögni szoktam. :D
Csak az a sajnálatos, hogy sokan a hozzád hasonló söpredékkel azonosítják a magyart.

Mértékadó értelmiségi (törölt) 2013.12.07. 19:50:09

Az emberek nem figyelnek már oda a bukott ballibarálisokra. Micsoda söpredék él Magyarországon... :)

Mr. Waszabi 2013.12.07. 19:51:39

Nem a libsi propagandarisza dőlt dugába, hanem az Orbán kormány hazugságai a sikerről. Utálom a hazug embereket, akik a maguk szabadságát megkövetelik nagy pofával, de nem zavarja őket, hogy ezt mások szabadságának letaposásával képzelik el. És még reklamálnak is. Hazug embert hamarabb, mint a sánta kutyát, ugye. De ha a hazug ember még sánta is, akkor még hamarabb. Nagyjából semmit nem adott a nemzethez, annak fejlődéséhez ez a kormány és ideológiája, csak a patkányokat élénkítette. Viszont a patkány nem hasznos, akkor se, ha akármilyen emberi ruhába öltözik. Attól még büdös, szarszagú és legfőképpen sosem lesz belőle ember. Magyar se. Lehet a gázcsövet bevenni, nyugodtan, senki nem fog sírni itt hazug patkányok miatt. Ezt csak a patkányok szeretnék így hinni, de alapja nincs e hitnek. Sajnálom, hogy Orbán ilyen gyenge volt emberileg, hogy hazugsággal és patkányokkal akarta felépíteni birodalmát, holott megvolt benne a képesség a normális, emberszabású politikai, gazdasági sikerhez is. De ebből csak az látszik, hogy türelmetlen volt, hogy többet akart elérni 4 év alatt, mint amire ez idő alatt képes volt. Aztán ez lett az eredmény - egy rakás szar.
Szép baleset - csak kár, hogy itt esett.

midnight coder 2013.12.07. 19:53:20

Mondjuk aki spanyolhonba vándorol ki, az speciel eleve idióta. Ennél már csak a görögök a rosszabb ötlet. Vicces, hogy ezek után meg akarja mondani hogy mi a jó vagy a rossz idehaza.

Amúgy Fletó valóban nem ment neki semminek. Sőt, ha talált egy segget valahol, azt gyorsan fényesre nyalta. De semmivel nem tudott jobb eredményt felmutatni mint Orbán, sőt. Persze, bevezette volna ő az ejrót örömmel. Csakhogy, míg 2002-ben Megyó még 2006-os magyar eurót jósolt, 2010-re már rég nem volt céldátum sem.

A Pisa pedig leginkább a 3-4 évvel ezelőtti oktatási színvonalat jellemzi - a gyerekek ugyanis nem ma lettek hülyék, ez hosszas folyamat eredménye. 3-4 éve pedig ki is volt hatalmon ?

midnight coder 2013.12.07. 19:54:42

A stadionépítés, és pár másik ügy amúgy szerintem is marhaság. De Fletóék idejében is volt épp annyi idióta beruházás, a síkvidéki völgyhídtól a háromszoros áron épült autópályákig.

_most_ 2013.12.07. 19:57:54

@midnight coder: persze, minden ami rossz az elmúlt 8 év hibája, minden ami jó a fidesz érdeme, megmosolyogtató a fideszhívek egyszerűsége :D

buddha 2013.12.07. 20:04:36

@midnight coder: te olyan hulye vagy,mint egy hasznalt,lyukas koton.csodalkozunk,igy itt tartunk es ezeknek van szavazati joguk?!

Tiszta ház, rendes udvar (törölt) 2013.12.07. 20:07:36

@_most_: Miért szerinted 2010 április 11-e utána hülyültek el a diákok, de előtte csuklóból vertük a mezőnyt?

Kicsit nemártana gondolkozni időnként... (még akkor is ha érezzük, hogy sz**ban vagyunk és öszönösen kapaszkodunk fűbe-fába, mint a fuldokló)

Ugyanez igaz a gazdaságra, államadósságra, szegénységre,. egészségügy állapotára, stb. Konstatáljátok, hogy szarok az adatok, de az már nem jut el az aprócska agyatokig, hogy ezek a mutatók nem nullázódnak a kormányváltással, hanem hosszabb folyamatok eredményei.

És az egészben az a legviccesebb, hogy ha valaki ezekre rávilágít, akkor ő lesz a gondolkodni képtelen fideszdroid :D

És akkor arra még ki sem tértem, hogy ti 8 évig mutogattatok vissza a fideszre, hivatkoztatok a 2008-as világválságra (már 2006-tól :D ), hivatkoztatok az áskálódó ellenzékre, stb stb... Most meg nincs válság, nincs áskálódó ellenzék, ninc előző kormány, stb. stb. Szánalom.

$pi$ 2013.12.07. 20:18:10

"Mi itten spanyolhonban. Mert itt az emberek bizony tömegével készek demonstrálni erejüket ha arról van szó."

Spanyoolországban cirka 25% a munkanélküliség, nálunk kábé 10%. Ez is jól jelzi, hogy nem az emberek mások, hanem a helyzet, amiben vannak.

_most_ 2013.12.07. 20:25:21

@Tiszta ház, rendes udvar: persze én is tudom, hogy minden rossz adat az elmúlt 8 év hibája, meg a gazdasági válságé, multiké, bankoké, az eu-é, az ellenzéké, a rossz időjárásé, de a fidesz csodás kormányzásának az eredménye idővel beérik, és alig 15-50-100 év múlva már tényleg jobban fog teljesíteni az ország :D

Behajtó70 2013.12.07. 20:26:05

"Demagógia Trafikmutyi, Nav-botrány, földosztás, meg stadionépítés
Mi meg karba tett kézzel nézünk ki a fejünkből!"

...és nem teszünk semmit a sárdobáló balliberális bagázs hazgsugáradata ellen!

Egyenlőre nem teszünk, de majd jövőre teszünk a szavazófülkékben, s újabb 4 évre eltesszük ezt a kártékony, gyűlöletkeltő galerit...egészen hátra, messzire, ne savazzanak itt tovább!

TóthAttila 2013.12.07. 20:35:45

Magyarországon mindig is rosszabb volt élni, mint nyugaton. Most is rosszabb, meg rosszabb is lesz. Az a szerencse, hogy akinek nem tettszik, az most még elmehet.
Persze kelleni fognak a fejőstehenek az ingyenélők eltartására, tehát vagy adóztatni fogják a külföldön keresett jövedelmeket, vagy lesz határzár.
Ady Endre: Anya és leánya "A te jövődért izzad, harcol Édes apád" versidézet jobb lenne. A komcsik ezt nyomják 100 éve ebben az országban. A mostani adóztatott generációnak szar, de bezzeg a következő generációnak milyen jó lesz.
A "rendszerváltás" óta eltelt huszon évben a kommunista párttitkár apuka mi-kutyánk-kölyke, kommunista alapon szocionizmusban jogi diplomát szerzett kommunista kisz-titkár kölyke is beszélt ilyen jövő időben, ahelyett, hogy emberöltőnyi politikusi tevékenysége eredményeként jelen idejű jólétet teremtett volna.

$pi$ 2013.12.07. 20:40:02

@_most_: "15-50-100 év múlva már tényleg jobban fog teljesíteni az ország"

Már most is sokkal jobban teljesít mint három éve. Az egész világ arról beszélt, hogy Magyarország heteken keresztül összeomlik, fizetésképtelen lesz. Még az USA elnöke is Magyarország tönkremeneteléről beszélt, mi voltunk az első ország, aminek a tönkremenetelét jósolták a válság miatt.

Ma Spanyolország, Görögország, Olaszország a mumus, évek óta senki sem beszél arról, hogy Magyarország összeomlana. Nem szabadult el az infláció (sőt alacsony), brutálisan csökkent az alapkamat, az európai átlagnál jobb a munkanélküliség, a külkereskedelmi mérleg pozitív, az államháztartási hiány folyamatosan kezelhető mértékű. Nem folytatódott a gyors eladósodás sem az állam sem a lakosság esetében. Nem kellett brutális mértékű kölcsönöket felvennünk, kisegítést, mentést egy fillért sem kértünk.

Pár százalékot mindig lehet vitatni, lehet azt mondani, hogy nem csökkent az államadósság ha így-vagy-úgy számoljuk, lehet azt mondani, hogy 1-2%-al alacsonyabb a gazdasági növekedés mint aminek lennie kellene, de a lényeg az, hogy *sokkal* jobban állunk mint az MSzP alatt bármikor.

Igen, az MSzP alatt volt 4-5%-os gazdasági növekedés is, de közben folyamatosan magas volt a hiány, lehet mondani, hogy erősebb volt a forint, de közben 12% volt az alapkamat, lehet mondani, hogy magasabb volt a beruházási ráta, de közben az egész lakosság eladósodott svájci frankban.

Persze tudom, hogy ezek leperegnek rólad, csak kíváncsi vagyok, hogy mit találsz ki rájuk. :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.12.07. 20:42:16

"A maguk politikusai ennek tetejébe még ahelyett, hogy az adóhivatalt számotatnák el, az egyesült államok kormánya ellen terveznek vizsgálatot. "

Az USA kormánya megérdemli a vizsgálatot. Snowdennel mi van? Meg azzal, hogy verik a négereket?

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/11/csak-lancaitokat-veszthetitek.html
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/11/kleine-fische-gute-fische.html

Tell Vilmos 2013.12.07. 20:51:27

@valaki senki:

Igazat írsz! Olyan irtózatos nihil van az országban, hogy a zemberek tulképpen csak vegetálnak. Szellemi és materiális téren egyaránt. Egyszerűen lehetetlen felsorolni, a trafik, a föld, a stadionok, és a többi végeláthatatlan ügyet. Kőkemény szocializmus épül! Mindenki, fáradt, unott, kiábrándult. Feladtuk, beletörődtünk...

$pi$ 2013.12.07. 20:54:34

@Tell Vilmos: "a zemberek tulképpen csak vegetálnak. Szellemi és materiális téren egyaránt"

Hát lehet, hogy te csak vegetálsz és morális nihilbe süllyedtél, de én nem.

Amadeus62 2013.12.07. 21:10:50

A felső link baromság, véletlen másoltam.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2013.12.07. 21:21:38

@Amadeus62: nincsenek veletlenek :)

amugy a munkahelyemen rendszeres szakmai kapcsolatban allunk eleg sok nemzet fiaival, eszak-amerika, nyugat-europa, skandinavia, tavol-kelet... de az altalanos velemeny szerint a spanyolok messze a legostobabbak. ez se lehet veletlen, hogy ennek a viccblognak is spanyol a hattersztorija.

gnme 2013.12.07. 21:24:32

kevés embert ismerek, aki olvas

Maja már eltanulta Dodikától a hátonfekvést, a balck&tan-ért jönnek hétfőn, viszik Kuwaitba

lehet rabszolgái is lesznek, a főtt csirkehúst a szájába teszik :-)

és képzelje el.. még azt mondják az okosok, hogy hagyjuk abba a black@tant-t mert az nem kell (hozzáértők..)

már hárman telefonáltak, hogy kéne, mikor jöhetnek

ennyit az "idült, jóindulatú hozzáértőkről"

na mindegy, jobbulást a feleségének!

mM
www.youtube.com/watch?v=PAZ6tRow1Cc

martineden 2013.12.07. 21:26:09

@J.László: inkább te testesíténéd meg az autentikus libsi csőcseléket....Hat ok azert elore vittek az emberiseget altalaban.Ha nem hiszed,olvass egy kis Jokait.Jaaa hogy az egy nyilas hazmester aki aztan komunista lett,gyerekenel nem szokas?Jobban megy a seggnyalas a trafikert.Jol megtanitott apad ,hogy mindig a hatalomnak nyalj es boldogulsz,mi?

Pan Modry 2013.12.07. 21:27:26

@J.László:
Elegge szanalmas hogy azzal vedekezik valaki hogy az mszp rosszabb volt.
Lehet hogy igen, de epp azert kellene a fideszeseknek szamonkerni a fidesztol hogy ok miert olyan szarok.
Az a fideszes aki vedi a munder becsuletet, ugyanolyan szarrago mint a libsik ( nem liberalisok mert olyan en bloc nem letezik mo on)
Ugyhogy fideszesek vissza az arcbol, magyarorszag teljesitmenye egy nagy lofing a fidesz alatt is szlovakiahoz v lengyelorszaghoz kepest.

J.László 2013.12.07. 21:28:51

@martineden:
Ez az kérem szépen. Ezt úgy felmondtak, mintha egyenest a foxi-maxiról jönnél. Gratulálok öcsém.

J.László 2013.12.07. 21:29:51

@Pan Modry:
Ki beszélt az MSZ-ről, te szerencsétlen?

Pan Modry 2013.12.07. 21:32:04

@$pi$:
Megint az mszp rohej. Ti olyanok vagytok mint az osztaly masodik legszarabb tanuloja aki azt hiszi mert van nala szarabb is akkor minden ok.
A nagy lofaszt, total szanalom ami mo on folyik, ocsai ghetto, focimilliardok, mialatt alap allami szolgaltatasok nem javulnak. Egyszeruen okadek szervilis ember az aki az mszp szar teljesitmenyevel vedi a fidesz szar teljesitmenyet.
Tessek beelozni szlovakiat, na az szep lenne, egy rossz szot nem szolnek a fideszre akkor.

Pan Modry 2013.12.07. 21:33:31

@J.László:
Libsi csocseleket irtal. A magyar beszedben ez komoly atfedest jelent az mszp/ ex szdsz dolgokkal.

martineden 2013.12.07. 21:34:18

@midnight coder: A Pisa pedig leginkább a 3-4 évvel ezelőtti oktatási színvonalat jellemzi - a gyerekek ugyanis nem ma lettek hülyék...de ,bizony ,elhulyultek ,Az utobbi negy evben szetvertek az oktatast,pont a 15 eveseknek hianyzik a negy ev amit a fidesz csurhe elbaszott.Itt az eredmeny.Az meg a nap vicce ,hogy egy fidesz troger vadol mast ,seggnyalassal,mikor tovig szaros a nyleve

Amadeus62 2013.12.07. 21:35:06

@Pan Modry:

Van még kiút: Nyugat.

(amíg le nem zárják a határokat mint a gengszterváltás előtt) Ha nincs értelmes szakmája, diplomája az embernek, még úgyis boldogul, nem úgy mint itthon, ahol még egy jó szakmával is épp hogy megél.

J.László 2013.12.07. 21:35:56

@Pan Modry:
Megmagyaráznád, mi köze a "demokratikus ellenzék" megújult vezető erejének a libsi csőcselékhez?

martineden 2013.12.07. 21:38:18

@J.László: Hat baratom ugy mint a fonokod,Habar o ugy kapta,de igy se mernok.Megis nyalod a valagat.A ket trafik se megy amit kaptal,mert olyan hulye vagy hogy egymas mellett nyitottad meg,most meg nyalsz hogy foldet kapjal,de a csuti beintett,mi?Amugy semmi gond ,a kolykod talan lesz meg hazmester

gnme 2013.12.07. 21:40:05

@Amadeus62: épp tegnap néztem.. a ráfárzol bank összesen 10 ajrót von le, négy db kódolt tételen keresztül 110e ft-nyi ajrós fizu kiutalásáért

nemsemmi

ezeket is ki kéne nyírni emóról, élősködjenek más országban, pl. ott van mindjárt a legnagyobb magyar munkaaadó: Románia

(osztrák cégeken keresztül)

na?

ez a jövő OV-val.

nem segédmunka ,,á. rabszolgamunka veszteségre.

meg a fidesz inzulin ugye.. egymillió embert fenékberúgni, meg a családjukat

lesz ennek böjtje (...) ettől nem félek.

Pan Modry 2013.12.07. 21:40:41

@Amadeus62:
En kfdon vagyok, otthon is fehergalleros volt, itt is az vagyok.
De foleg a gyerekek miatt erdes lelepni, nem akarom hogy olyan kornyezetben szocializalodjanak ahol a szervilizmus is lehet karriertenyezo.

Pan Modry 2013.12.07. 21:42:42

@J.László:
Demokratikus ellenzek, muhaha. Max szanalmassagban versenykepesek a fidesszel. Bajnain kivul mindegyikuk nagybetus luzer!

J.László 2013.12.07. 21:43:44

@Pan Modry:
Bajnain kívül. Ezen pedig jómagam nevettem egy jót.

Pan Modry 2013.12.07. 21:51:12

@J.László:
Bajnai a BA vezerigazgatoja volt korabban amikor a BAA volt a BA tulajdonosa. Se a demokratikus elllenzekbol, se a mostani kormanybol nem toltott be senki ilyen poziciot a maganszferaban.

P.Freddy 2013.12.07. 21:55:22

@Pan Modry:

Arról nem is beszélve, amikor egy Fideszes görény szándékosan kárt okon a magyar népnek - gondoljunk csak Kósa-Szijjártó patkányokra, akik HAZUGSÁGGA loptak el tőlünk 150 milliárd forintot egyetlen nap alatt.

És ezeknek a lapostetűknek tapsol J.László, nyilván mert trafikja van.

Egészségetekre, mocskos hazaáruló kommunista Fideszgörény ótvar banda. Lopjatok, amíg lehet, aztán takarodó az életfogytigra!

Pan Modry 2013.12.07. 22:00:12

@P.Freddy:
Megmondom oszinten en azt nem ertem hogy aki fideszes maradt hogyhogynem kuldi el oket ahalal faszara. Az elso fidesz kormany nem volt rossz, de a mostani egy rakas szarhalmaz. Miert nem sajtoljak ki beloluk hogy jobbak legyenek? A ketharmad elvileg adott erre.

Dexter007 2013.12.07. 22:04:07

@J.László: te büdös elfajzott geci! pusztulj bele a büdös szarfaszú poshadt lúgos pöcegödrödbe az összes elvetemült elbaszott seggnyalóval együtt!

Dexter007 2013.12.07. 22:07:14

@midnight coder: most meg 10szeres áron épül minden elbaszott beruházás, ami semmi másra nem jó, csak a fide$$-patkányok zsebét tömni. ezek a gerinctelen elbaszott büdös komcsi orbánék rákos daganat ezen az országon!

Dexter007 2013.12.07. 22:14:00

@$pi$: te geci, biztosan neked is lopnak az adómból ezek az elfajzott patkány élősködő orbánék, igaz? biztosan azért érzed jól magad. mert a te fajtád egy élősködő, aki ellopja a becsületes emberektől a pénzt!! a hazug nemzetieskedő maszlag egy elterelő képmutató cukormáz, a sok hozzád hasonló agyatlan bunkó primitív véglény elkábítására!

kronosz6 2013.12.07. 22:17:09

"Igazat írsz! Olyan irtózatos nihil van az országban, hogy a zemberek tulképpen csak vegetálnak. Szellemi és materiális téren egyaránt. Egyszerűen lehetetlen felsorolni, a trafik, a föld, a stadionok, és a többi végeláthatatlan ügyet. Kőkemény szocializmus épül! Mindenki, fáradt, unott, kiábrándult. Feladtuk, beletörődtünk..."

Te egy liberális ökörnek teszel lenni? Kimentünk az öreg bolsi szomszédommal a Budafoki borfesztiválra, azt hitte ketten leszünk ott, pofára esett, mert lépni nem lehetett a sok jókedvű embertől!

Nihi az köztetek van, balliberálisok között, és teljes joggal. Úgy utál benneteket az emberek többsége, mint a szart!

Amadeus62 2013.12.07. 22:22:34

@kronosz6:

Miért, rosszkedvűnek kell lenni egy borfesztiválon? Mi köze ennek a politikához?

Dexter007 2013.12.07. 22:23:31

@Pan Modry: hidd el sokkal jobbak lettek! az első kormányzásuk alatt kitanulták az összes csalási technikát, miképp kell a törvényhozást a tetves görény Simicska-Orbán birodalom gazdagodása céljából alárendelni, az ország érdeke elé rakni! Simicska az Apeh élén, Polt közben minden geci gazemberséget elsimít, maffia ez a javából, és az ilyen J.László fajta véglények meg még tapsolnak nekik! nem is kell ezeknek már trafik sem, ezek kinyalják a meleg szart is a zsarnok vezetőikből! elképesztő, h ilyen tetves büdös primitív gennyes csúszómászókkal kell egy országban élnem, ilyen elfajzott maffia-hálózat még sosem ült a magyarok nyakán, pedig mindig megszállta hazánkat valaki külső erő! most, mikor magunk irányíthatnánk sorsunkat, hagyjuk, h egy ilyen elkurvult tetves fide$$ bandita csótány banda irányítson... mindig is a jobboldal vitte a szakadék szélére az országot, most se lesz másképpen...

Dexter007 2013.12.07. 22:28:21

@kronosz6: te ne pofázz te büdös patkány! menj ki az emberek közé, ne egy képmutató felvágós látvány-eseményre! a 2.VH óta nem volt ilyen szegénység az országban, de te csak élj a magad kis szűk életterében. de aztán szűkölni fogsz, ha a szar már befolyik a te ablakodon is! akkor téged is elborít majd kis barátom! nem lesz az se újdonság, hiszen seggnyalásban már most nagyon jó vagy! de nehogy kitegyél fide$$ kitűzőt az utcán, mert felkoncolnak a jámbor járókelők is, ugyanis tévedésben vagy, titeket már mindenki utál, mint a szart!

P.Freddy 2013.12.07. 22:29:07

@kronosz6: Az egyik ismerősömet lehányták ott. Pedig csak azt mondta kicsit illumináltan, "Éljen Orbán Viktor!". Valakinek meg tele lehetett a töke mert hugyálni kezdett:)

Dexter007 2013.12.07. 22:37:50

@P.Freddy: hehe, ez tetszett :) nagyon helyes, már hánynak ez emberek, ha meghallják ennek a zseb-rákosi büdös komcsinak a nevét :D

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.07. 23:04:17

@Dexter007:
Nagyon szar már neked most is, de még négy hónap, és azalatt is szarabb lesz, meg még utána sokkal jobban. Felkészültél már lélekben?

high up! 2013.12.07. 23:06:06

@midnight coder: "Mondjuk aki spanyolhonba vándorol ki, az speciel eleve idióta"

Hát te a nyóckerből kitekinitve biztos csak tudod, hogy hogy néz ki a világ.
Ja, hogy a hétvégére a tudásod a világról megduplázódjon, mondok neked egy infót:

Most novemberben, decemberben az észak-afrikai országok televannak spanyol turistákkal.

Na mondd el Álnemzetiedkedő Ner-lakájom, a magyar átlagpolgárok hol üdülnek ugyanilyen tömegszámban novemberben?

high up! 2013.12.07. 23:11:07

@$pi$:

butiska, 3 éve csak Kósa meg Szargyártó beszélt arról, hogy Magyaro Görögo sorsára juthat, ezzel saját maguk ijesztették meg a befektetőket, a ft euró elleni összecsuklása 2010 júniusában meg se állt 288-ig.
Teccik tudni, áprilisban még 265 ft volt az az euró.

Egyébként a fidióta parasztforradalmad ezzel tett be végleg a devizahiteleseknek, hogy az euró ft árfolyamát két hónap alatt kibaszta 265-ről tartósan 300-ra.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.07. 23:13:24

@high up!:
A devizahitelesen minden bizonnyal tömegesen fognak a balliberális oldalra szavazni jövőre, ha ez igaz.

high up! 2013.12.07. 23:16:33

@kronosz6:

Neked, meg a többi fidióta tenyészállománynak üzenném, hogy aki Orbanescu uktralibsi-posztszocializmus hányadékát kritizálja, az nem csupán a ballibsi tábor. Szóval felvehetnétek abba a 2 szavas lexikonotokba a következő szitkokat is:

ti rohadt polgárság!
ti rohadt Európa pártiak!
ti rohadt tanult emberek!

és még sorolhatnánk a végtelenségig, hogy a fidióta tenyészállományhoz képest mennyi társadalmi, emberi alternatíva van.

high up! 2013.12.07. 23:17:46

@Kuruc ezredes:

Szerintem te már rájszolni is csak úgy tudsz, ha Bajnai képe vagy a Ballibsi! felirat van a Hustleredben.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.07. 23:18:32

@high up!:
Hogy lennétek már MSZP-SZDSZ-esek?
Nem tudtad még, hogy a blogoszférán egyetlen ember sem akadna, aki MSZP-s vagy SZDSZ-es?
Ez a két párt csak úgy megválasztódott, de az biztos, hogy a blogoszféra fideszgyűlölői közül SENKI sem szavazott rájuk soha. Elmentek ők ketten és leadtak magukra 8 millió szavazatot 20 év alatt, de ti SEMMIKÉPPEN nem szavaztatok rájuk soha.

P.Freddy 2013.12.07. 23:23:55

@Kuruc ezredes:

Természetesen. Kivéve az agyhalott fideszbirkákat, akik akkor is Orbánra szavaznak ha beléjük törli a csizsmáját amivel nyár elején a gáton pöffeszkedett a köcsög haverjaival és polgármestereivel és akadályozta a munkát (kivéve Tétényi Éva, mert mivel ő nem nyalt be ennek a pojácának, ezért nem engedte a zsebdugasz hogy tévébe kerüljön).

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.07. 23:27:53

@P.Freddy:
Jó ezt hallani. Amíg képtelenek vagytok őszintén kielemezni a vereségetek okait, és az ellenfélre meg a közönségre mutogattok, addig nincs gond, nem fogtok kormányozni. :)

P.Freddy 2013.12.07. 23:28:28

@Kuruc ezredes:

Nem értelek: én például utálom, mindig is utáltam a kommunistákat, ezért természetesen SOHA nem szvaztam/szavaznék a Fideszre, és/vagy Orbán Viktorra.

Szerintem minden normális, nemhülye, jobboldali érzelmű embernek sokkal messzebb esik a bolsi/néphülítő, kommunista-populista Fidesz, és sokkal közelebb esik a demokráciát, piacot elismerő Mszp.

Amadeus62 2013.12.07. 23:31:16

@P.Freddy: @high up!:

Miért foglalkoztok egy trollal? Van neki több nickje is, pl. "Budai Andris". Ugyanaz a kettő, meg más nickje is van neki. Minek reagáltok a hülyeségeire? Fölösleges.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.07. 23:31:47

@P.Freddy:
Tehát akkor az MSZP-re szavazol? (Nem említettem olyat h kommunista)

Szelid sunmalac 2013.12.07. 23:37:56

@Kuruc ezredes: Rohadtul nem ertelek. Ha valaki nem fideszes, akkor csak mszps-szdsz-es lehet? Es aki pont leszarja barmelyik parthivot? Hanem mondjuk egyszeruen elni szeretne, dolgozni, es hogy hagyjak beken a faszsagokkal?

Foxtrotty 2013.12.07. 23:41:45

Qrvára nagy okos lesz mindenkiből, aki csak fél lábbal is átlépi a határt. Úgy osztja az észt, mint a szovjet a krumplit a Vörös téren. Pedig jó tanácsra a spanyolok is nagyon rászorulnának, bizonyára alig várják hogy Palánkovics elftárs hullajtson nekik is belőle

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.07. 23:48:49

@Szelid sunmalac:
Félek, hogy ezek a nagy fideszgyűlölő nickek amúgy kurvára ballibek, csak semelyik nem vallja be, de majd én megteszem ezt helyettük.
Rengeteg választás van, kedves teljesen független barátaim!
Ki vezesse a következő parlamenti ciklusban az országot:
- Fidesz
- MSZP
Nincs több reális alternatíva, hiába is próbáltok kibújni a válasz alól.

Szelid sunmalac 2013.12.07. 23:57:46

@Foxtrotty: Hat, pedig hidd el:
1. Otthon is tudtak hogyan szeretnenek elni, csak epp lehetoseg nem volt ra
2. Megis csak latnak valamit, amit otthon sajnos nem.

Szelid sunmalac 2013.12.08. 00:03:03

@Kuruc ezredes: Te tenyleg ennyire ketbites vagy?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 00:09:40

@Szelid sunmalac:
Hogy lásd nyitottságomat, várom tőled a többi jövő évi kormánytényezőt, kedves független barátom!

Szelid sunmalac 2013.12.08. 00:18:48

@Kuruc ezredes: Milyen kormanytenyezot? Mondtam mar, szarok az egeszre. Egyszeruen nem ertem, hogy miert gondolod, hogy minden fekete-feher. Ha valakinek nem tetszik, amit a kormany tesz, akkor az mszp-szdsz rajongo.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 00:25:48

@Szelid sunmalac:
Vegyünk egy konkrét példát:

Dexter007 2013.10.14 18:16:43
dúcsét Graz-ba, csürhéjével együtt! (patkány komcsi Vitya farkát behúzva "bátran" elszaladt)
amúgy a cikkhez - nehogy már Selmeczi G.pont Gabika támpont legyen bármiben is (hacsak nem töm orrába támpont :))
megírják neki a napi Bajnaizós kommünikét, amit még csak felolvasni sem tud normálisan, erősen zavarják ebben a fogai, no meg a szellemi nihil, ami az agya helyén visszhangzik. ehhez jön a roppant átélés, ahogy pl. előadta Bajnai és Kis Görbe "alvilági kapcsolatát", Oscart neki, komolyan! amúgy elképzelni sem tudom, hogy gyökkettőnél izmosabb iq-val rendelkezők miképp tudnak elhinni bármit is, amit ez a narancs-bolsi csürhe kiokád...

Dexter007 2013.10.14 18:27:29
büdös komcsi fidesz-patkányok: gecibe!!!
jövőre mit fogtok csinálni? minden szavazókörben szerveztek szavazó-utaztatást?
oké, jelentkezem, vigyetek el engem is egy ingyen fuvarra, én meg majd röhögve húzom be az ikszet az ellenzéki jelölt mellé! :)))
nektek meg lófasz a piciny seggetekbe, amivel kirúg titeket az Új Magyarország!

Dexter007 2013.08.16 00:04:52
@Kim Jong Un: te büdös homogenetikus, jogunkban áll minden, még gruppenezni is a nyugati téren, imádnám
(itt épp buzulni akar)

Fideszgyűlölő, Graz-ozó (2002 legnagyobb MSZP-SZDSZ-es slágere), buzibarát. Mit tippelsz, kire szavazhatott és fog szavazni jövőre?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 00:27:52

@Szelid sunmalac:
Nézzük tovább:

Amadeus62 2013.11.30 16:17:09
Megmondta a főfasz, hogy ha rajta múlna, akkor nem lenne 1 dohányos sem, mert betiltaná, hogy maradt volna inkább ő az aszfalton...

www.origo.hu/itthon/20130429-lazar-janos-teljesen-betiltana-a-dohanyzast.html

Amadeus62 2013.11.25 23:00:28
Üdv! Remek írás! Engem inkább az érdekel, hogy az olyan fidesz szavazók, akik legalább annyi idősek mint te (de inkább több) és szidják a kommunizmust, ezek az emberek miért nem veszik észre, hogy akit istenítenek az pont olyan, mint akiket szidnak? Ennek mi lehet az oka? És szándékosan azokról a fidesz szavazókról írok, akik éltek a kádár rendszerben és szidják is azt, meg alapból az összes komcsit, ezeknek vajon miért szimpatikus a felcsuti idióta?
Amadeus62 2013.11.25 23:06:16
Lekáderezik az mszp szavazókat, közben meg egy olyan embert(?) éltetnek, aki a legnagyobb komcsi ebben az országban, és azok az emberek teszik ezt, akik már nem fiatalok, és gyűlölték az akkori rendszert, ez viszont tetszik nekik.
Miért, ennek mi az oka? Miért nem veszik észre, hogy elképesztően önellentmondásosak ezek a narancsos szavazók?
És miért mossák össze sokan a liberalizmust a kommunizmussal?

Amadeus62 2013.11.19 20:27:39
nepszava.com/2013/11/velemeny/para-kovacs-imre-valakik-lopnak-valamit-valakitol.html

Birkák vagyunk? Azok. Ez egy ilyen szar ország lett...

Dohányzó, fideszgyűlölő, népszavaolvasó. Tuti full független, belátom igazad van.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 00:28:46

@Szelid sunmalac:

P.Freddy 2013.12.07 00:33:48
@endike:

Ne hívd őket, még a végén valaki igazat fog mondani, annál nagyobb csapás pedig ezt a szerencsétlen népet nem érheti (lásd őszdi beszéd).

Igen, maradjon inkább a mélysötétséggel együtt járó Fideszes Orbáni hazudozás!

Ünnepélyesen üdvözöljük mind a kétszázezer munkavállalót! Az egyik felével Orbán Viktor fog kezet, a másikkal Lázár János, ezután mind a ketten húzzanak vissza dolgozni, a fene a lógós pofájukat!!! Miután a két ember visszament dolgozni, Orbán kitünteti Lázárt, amiért olyan ügyesen intézte a trafikmutyit.

Dehogy ballib, ó dehogy!

tintamin 2013.12.08. 00:38:35

Komolyan nem értem, mi visz rá valakit, hogy a Fideszre szavazzon.
Hát mondjuk ha kapott földet vagy trafikot, esetleg a kedvenc csapatának stadionja épül, az még érthető. De a többiek? Puszta antikommunizmusból? Hát Viktorék pont azt építik újra.
Hazaszeretetből? Az igazi értelmiségi elit nem így bánik (el) hazájával, mint ők.
Hát akkor miért?

Elég erős kompromisszumkészség kell hozzá. Kb annyi, mint egy gyönyörűen terített asztalról enni, aminek az egyik sarkán egy hatalmas darab szar éktelenkedik.

Becsukjuk a szemünket, befogjuk az orrunkat, és azt HISSZÜK, hogy nincs ott.

Gondolom, a hit e lényeg a Fidesz-szavazó érvrendszerében.

Ezért nem fogom őket megérteni soha. Mert én meg nem hiszek.

Sandor Akarki 2013.12.08. 00:55:45

Látnád itt nálunk mit csináltak. A rendes füves focipálya mellé építettek még egyet, egy műanyagosat sok fénnyel. (Google maps-en még nem látszik, itt a hír: www.veresi-tv.hu/index.php/hirado/26-2013-julius-25/171-elkeszult-az-uj-mufuves-focipalya ).
40 milliót kidobott a város erre, közben meg a főtéren szokott kígyóban állni a sor az ételosztásért nagy szatyrokkal. Egyszer tavasszal megkérdeztem mi az, banánt osztanak (viccelődni akartam), kiscsaj meg szemét lesütve mondta, hogy nem, kenyeret, tésztát, rizst. Hát... ilyen ez az ország. A felének enni is alig, de bizony, stadionra telik.

Sandor Akarki 2013.12.08. 01:03:36

@Sandor Akarki: Annyit még hozzá, hogy nincs lelátó, úgyhogy ennyi pénzért a település másik felén is látható esti - vagyonokba kerülő - világítást tokkal-vonóval talán 50 ember élvezheti. Amúgy is pici a parkolója, gyalog meg ennél több úgyse menne. Futókör természetesen nincs, azaz bármi másra használhatatlan.
Segít ha fáj a torkod és az orrodat is tisztítsa...

Pan Modry 2013.12.08. 01:10:53

@Kuruc ezredes:
Nem az a lenyeg hogy az egyebkent amugy fos mszp a masik alternativa, hanem az hogy te mint fideszes miert nem gyakorolsz nyomast a fideszre a vallalhatatlan dolgok miatt.
Az amerikai republikanusok normalisabb fele is szimplan fasznak tartja a tea partyt nyiltan, viszont az osszes fideszes kb. A bencsiket meg egy ket embert kiveve vedi a fidesz vallalhatatlan donteseit.
Nem attol leszel igaz magyar ha az aktualis kormamyzo part fele szervilis vagy, hanem attol hogyha jo iranyba teled oket, ha meg nem hallgatnak a szep szora akkor mesz ellenuk.
Attol hogy valaki kritizalja a fideszt meg nem lesz libsi vagy mszp s.

Pan Modry 2013.12.08. 01:15:51

@Kuruc ezredes:
A fidesz egymillio uj munkahelyrol hablatyolt 2010 ben, helyette csinalt nehany szazezer egyebkent teljesen felesleges kozmunkast, akarcsak a kommunistak.
Ugy veri az adofizetoi penzt a focira hogy egy kibaszott nepszavazast nem tartott arrol hogy fontos e foci. Inkabb megvette volna a fifa menedzseet maganak a faszfej, ugy lehetne csapata anelkul hogy millirdszamra szorna a kozpenzt teljesen feleslegesen. Szerintem a puskas akademiat is azert csinalta hogy valahol focizhasson a kripli kolke, aki valoszinu az egyebkent szanalmasan gyenge nb2 be se ferne be piaci alapon.

Hannibal ante portas 2013.12.08. 01:15:56

Palánk Gézának egy baja van csak: nem lát át a palánkon, ezért aztán beszél össze-vissza hülyeségeket. valószínűleg valamelyik Jókai utcai székházból...

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 01:17:47

@Pan Modry:
Mert kevéssé lényeges, hogy a Fidesznek esetleg van-e néhány olyan döntése, amelyekkel nem értek egyet.
Ha a többséggel egyetértek, akkor egy lényeges van, hogy jövőre ki alakít kormányt.
Két verzió van:
Marad a jelenlegi kurzus, és a Fidesz.
Visszajön az előző, és az MSZP.
Hiába csűritek, csavarjátok, itt nincsen harmadik opció.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 01:19:46

@Pan Modry:
Meglátjuk jövőre, hogy a többség egyetért-e lesújtó véleményeddel a Fideszre nézve, vagy esetleg támogatja továbbra is.

Foxtrotty 2013.12.08. 01:52:28

@Szelid sunmalac:
"Megis csak latnak valamit, amit otthon sajnos nem."

Azt hogy milyen a magyar egészségügy, hogy az oktatást elcseszték a libsik eddig is mindenki tudta

P.Freddy 2013.12.08. 02:11:39

@Kuruc ezredes:

Azt áruld el, hogyan kell nem hányingert kapni akkor, amikor a szemedbe hazudva ellopnak 150 milliárd forintot, mint Kósa-szijjártó, és amikor ráadásul tudod, hogy hazudnak, hiszen nem vagy hülye? Ha ezt megvilágítod nekem, akkor azzal lesz egy lépés az egyelőre számomra felfoghatatlan felé: "Hogyan gondolkodik egy Fidesz-szavazó?"

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 02:21:40

@P.Freddy:
Eléggé utálom a Fidesz fő ellenfeleinek nagyjából mindenét. Múltját, jelenét, világlátását, szövegeit, illetve lényegében minden apró tevékenységét. Nagyjából ennyi az oka, hogy Fideszes lettem. Ja, meg azért, mert a Fidesz igen bátran és okosan nekiment ezeknek a férgeknek 2010 óta. Ezzel nyerték el szimpátiámat. Szeretem őket, tényleg.

Jock Ewing 2013.12.08. 03:28:54

Az lesz majd a jó, ha az IMF hitelt szétosztják majd a cigók közt. Akkor a tisztelt blogíró a gatyájába lő a gyönyörűségtől....

$pi$ 2013.12.08. 07:45:03

@Dexter007: "te geci, biztosan neked is lopnak az adómból ezek az elfajzott patkány élősködő orbánék, igaz? biztosan azért érzed jól magad. mert a te fajtád egy élősködő, aki ellopja a becsületes emberektől a pénzt!! a hazug nemzetieskedő maszlag egy elterelő képmutató cukormáz, a sok hozzád hasonló agyatlan bunkó primitív véglény elkábítására! "

Szintén liberálisnak tetszik lenni? Vagy demokratikusnak? :D

brumeszkosz 2013.12.08. 07:47:12

@J.László:
Te büdös patkány!!! Takarodj vissza a fidesznyik csürhédhez segget nyalni, mert ott csak azt lehet. Írtam egy kritikai hsz-t reg után és egyből letíltottak. Ez az orbán cigányi demokrácia.

Sírköves Slomó 2013.12.08. 07:48:07

Hehe. Imádom a kínlódásotokat. Nagyon.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.12.08. 07:50:55

tessenek csak kintmaradni ott spalnyolba'. jó lesz.

genyamagyar 2013.12.08. 08:03:43

Budapesten már az ellenzék vezet... trallalla!

genyamagyar 2013.12.08. 08:04:54

@Kuruc ezredes: "Visszajön az előző, és az MSZP.Hiába csűritek, csavarjátok, itt nincsen harmadik opció."

Így van, a fidesz mehet a kukába és jöjjön egy ellenzéki koalíció. Ennek az országnak nincs más reménye.

genyamagyar 2013.12.08. 08:05:51

@FILTOL: tessék itt maradni a szaros mocsokban. Jó lesz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.12.08. 08:07:06

@J.László: Kedves Elvtárs! Te a kommunizmisban nagy ember lehettél volna ezekkel a ragadós komcsi stílusú propaganda dumákkal, amiket kommentként tolsz. Add tovább a többi bérkommentelő narancsfosnak is!
Én nagyon sajnálom, hogy sok honfitársam a saját hazája helyett külföldön keresi a boldogulást, mert itthon nem látnak perspektívát. Ti gyűlölködő aljadékok, meg csúfolódtok. Miért van az, hogy a "jobboldal" lételeme a gyűlölködés? És még ti neveziktek magatokat nemzetinek? Akik a fele nemzetet kitaszítanátok, mert nem szerelmesek Viktorba? Rohadjatok meg mind.

genyamagyar 2013.12.08. 08:09:00

@Magyarország jobban teljesít: "Te a kommunizmisban nagy ember lehettél volna ezekkel a ragadós komcsi stílusú propaganda dumákkal, amiket kommentként tolsz."

Nem "lehettél volna" hanem "voltál".

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.12.08. 08:10:34

@midnight coder: Mentél te már át azon a völgyhídon? Építészmérnök vagy, hogy tudod hova kell völgyhíd ahhoz, hogy autópálya legyen az autólálya? Te géniusz, te...

genyamagyar 2013.12.08. 08:13:12

@Magyarország jobban teljesít: Én nem tudom, de nem is érdekel. Aki ilyen szöveget nyom, az a Foxi-Maxin szedte össze az ismereteit. Ami tudvalevő a kádári párt funkcik képzésére szolgált.

genyamagyar 2013.12.08. 08:16:47

@Magyarország jobban teljesít: Mindig meglepődök, amikor a sík völgyhídról beszélnek. Nyilván sosem mentek arra, de még a fáradságot sem vették, hogy a gugliban utánanézzenek. Primitív egy banda.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 08:47:49

@genyamagyar:
Tehát az MSZP. Köszönöm, hogy te legalább őszinte vagy. Igen, én is úgy vélem, hogy ez egy értelmes kérdésfelvetés.
Kérdezzük meg a szavazókat, hogy Fideszt vagy MSZP-t szeretnének-e a következő négy évre.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 08:56:41

@genyamagyar:
Mindannyian elhisszük, hogy az alatta háborgó patak indokolta létét, ezért szavazunk az MSZP-re. Ja, nem.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 09:16:36

Kedves posztíró...

Éppen azért válltottunk kormányt, mert az MSZP alatt a tanárok éhbérért dolgoztak, a gyermekeink a ballib csőcselék akaratának megfelelően hülyültek a liberalizált oktatási rendszerben, rekordszámú iskolát és kórházat zártak be, és az országot a szlovákok elötti pozicíóból a Görgökkel egy szintre amortizálták az EU utolsó helyére.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 09:19:12

Ja igen még valami.
Az MSZP-t el is zavartuk a bűnei okán.
És ha mégegyszer hatalomra kerülnek megint elzavarjuk őket.

Az sem számít ha a ballin tetvek ismér beazonosíthatatlan karhatalmistákkal veretnek majd minket, és meztelenre vetkőztetve alázzák porig a börtönökben az ellenzékieket, mint ahogy azt megtették 2006-ban, Rákosi alatt, és megteszik a jövőben is kétség nélkül.

Netuddki. 2013.12.08. 09:35:11

Gejza!

Sajnos itt a zemberek többsége a kádár rendszerben szocializálódott. A rendszerlopás óta ezt használja ki a "politikai elit"-nek csúfolt megélhetési bűnözők egy csoportja. Semmi más nem számít "ezeknek" csak a saját átlagon felüli életszínvonaluk. Ennek érdekében még a magyar embereket se szégyenlik egymásnak ugrasztani. Nézd csak meg a sok kretén, zömében fidesz-szimpatizáns troll beírását!

toportyánzsóti 2013.12.08. 09:41:07

Spanyolok sem tudnának mit kezdeni ezzel a miniberluscával,ők is tátott szájjal bámulnának azon amit képes összehazudozni a csuti dolomitbányász.Tavasszal a megfelelő helyre behúzott X-ek helyére teszik ezt a jelekből olvasót és kollégista klikkjét!Már a mögöttük álló gengszterek is rájöttek rossz lóra tettek ezekkel az analfabéta csaló hazudozó tolvajokkal,akik még a sajátjaikat is átverték!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.12.08. 09:41:27

@kovi1970: Ennek érdekében még a magyar embereket se szégyenlik egymásnak ugrasztani."
hát szerintem nézz körül hol vana cavintonod...és utána emlékezz az árokásó szdsz 20 éves teljesítményére.
szánalmas bazzeg hogy azt hiszed elfelejti az ember azt a nemzetellenes és gyűlölködő tevékenységet amit a ballib horda és csatolmányai az utóbbi 20 évben itt tolt.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 09:44:32

@FILTOL:
Ezt már megszokhattuk tőlük...
Viszont nagyon várom a jövő áprilist, meg a végletekig elkeseredett, vert seregeiket. Remélem akkor már tényleg nem csak szóban fognak megindulni innen kifelé.

aril brikha 2013.12.08. 09:44:54

@FILTOL: Ebben a kimondottan erős mezőnyben a Fidesz-KDNP árokásásban is jobban teljesít!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.12.08. 09:46:36

@genyamagyar: amit te szaros mocsoknak hívsz, az Magyarország. és ha te ennek látod...indulj. én - ala egy zsidó gyűlöletmester szavai szerinti - genetikailag alávaló magyarként szeretem ezt a kis országot. ha te szaros mocsoknak látod, sajnállak...és inkább elsétálok ma is a hegyekbe délután. a te beteg világlátásod meg szánom csak.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 09:48:50

@genyamagyar:
Már a neved is kurva jó egyébként. Nem próbálsz meg regelni a kiegyensúlyozottság kedvéért mondjuk egy itteni kisebbségnevet párosítva talán a rühessel? Kíváncsi vagyok, meddig tolerálna az Index, mert ez a nicked láthatóan fél évtizede nem zavarja őket.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.12.08. 09:49:19

@Kuruc ezredes: ó hát nem egy demokratájuk már itt a blogokon fegyveres puccsról, akasztófákról és golyókról fantáziál, mert látják már, szabályos küzdelemben úgy sem menne...mint ahogy sosem ment. szovjet tankkal ment, meg fletó hazugságaival ment. amúgy nem.

Netuddki. 2013.12.08. 09:51:34

@FILTOL: Közismert fideszes troll vagy. Kb. ennyit is ér a benyögésed. A tartalmával meg nem is érdemes foglalkozni. Ismerünk bennetek mint a rossz pénzt. Már unásig ismerjük hogyan próbáljátok elterelni a felelősségetekről a figyelmet. Pedig egyszer még ülni fogtok azokért a bűnökért amit a közvagyon, a magyar állampolgárok, a magyar nép ellen elkövettetek. Az szdéeszes ballib haverjaitokkal együtt...

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 09:52:50

@kovi1970:
Á, egy újabb full-független, nem emeszpés fideszgyűlölő!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.12.08. 09:53:46

@kovi1970: akasztás is lesz? mint 19ben? vagy dunába lövetsz mint a köcsög nyilasgecik a gyerekeket 44ben?
faszfilé....
toppants is hozzá a talpacskáddal úgy hitelesebb leszek.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 09:55:53

@FILTOL:
Igenigen, külön figyelemreméltó, hogy már a nagy nemzetközi háttérszervezeteik minden erőfeszítésével se megy, pedig nagyon próbálkoztak mindenhogyan, de nem megy és nem megy és nem megy. :(

Netuddki. 2013.12.08. 09:56:18

@Kuruc ezredes: Kitől kisfácán? szadesz, maszop, fidesz, lobbik egykutya. Ostoba, hazug, mutyizó, tolvaj megélhetési politikusok gyülekezete mind. Az a te egyéni szoc.problémád ha közösséget vállalsz valamelyikkel. Biztos megvan rá a magad jó oka. Pedig egyszer végetér a jó világ és el kell menni majd dolgozni ha nem akarod, hogy éhenhalj. Az általatok ostobának tartott nép nem fog benneteket a végtelenségig eltartani balfaszok!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 09:58:12

@kovi1970:
Tök érdekes, hogy az itt tomboló számtalan fideszgyűlölő nick közül kettő vallotta be, hogy emeszpés, ők is úgy, hogy harapófogóval kellett kihúznom belőlük, és még így se írták le az mszp szót. Elképesztő, hogy mennyien vagytok ti függetlenek. Néha már el se hiszem.

Netuddki. 2013.12.08. 10:00:31

@Kuruc ezredes: Muhaha! Balfasz fideszes! nem vagy érintett, mi? Mindegyik cigány a maga lovát dícséri...
polgarda.blog.hu/2013/11/25/az_igazsag_kishantosrol#more5654633

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:01:38

@kovi1970:
Szar, hogy a Fidesz bezárta a dán gyarmatot. :(
Viszont le lehet őket váltani jövőre, ha elegen lesztek valami mellett.

Netuddki. 2013.12.08. 10:05:49

@Kuruc ezredes: Számolni nem tudtok balfasz fideszesek, ezek szerint a szövegértéssel is kihívásokkal küzdötök.

Mellesleg nem vagyok fideszgyűlölő. Nem a fidesszel van bajom hanem a megélhetési, tolvaj bandával amelyik alkotja. Mellesleg a fidesz semmi más mint az orbánotok homokozója. Érdekes tanulmányozni, hogy egyesek hogyan mennek le kutyába hátha leesik nekik egy kis konc. Ezek vagytok, ennyit is értek, hogy egy fideszes megélhetési-művész klasszikust idézzek...

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:08:06

@kovi1970:
Biztosan így van, viszont amíg nem lesztek többen, addig mi fogunk kormányozni. Nem különösebben számít, mi a véleményed a Fideszről. Csak az számít, jövőre többen lesznek-e az MSZP-sek. Nagyon úgy néz ki, hogy nem, és folytatódik, ami 2010 óta tart.

Netuddki. 2013.12.08. 10:08:27

@Kuruc ezredes: Akkor jövőre nagy pofáraesést kívánok neked!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:08:58

@kovi1970:
Tehát jöjjön vissza inkább az MSZP?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:11:02

@aril brikha:
Na, nála a magyar föld máris jobb kezekben van, mint a dánoknál.

Netuddki. 2013.12.08. 10:13:58

@Kuruc ezredes: Biztosan így van. Előbb-utóbb véget ér a jóvilág. A maszoptól meg maximum annyira tarthattok, hogy az orbán rezsim sokkal rosszabb náluk. Persze tolvaj, tehetségtelen banda mind a kettő.
A helyetekben inkább kussolnék és élvezném az átlagon felüli életszínvonalat amíg lehet, és nem hergelném a többieket. Persze még az is lehet, hogy egy fideszesnek látszani akaró antifideszes troll vagy, és direkt le akarod járatni a fideszt. Azért ha tényleg fideszes vagy ezen elgondolkodnék a helyedben, mert a végén még nem lesz meg jövőre az a 2/3. Muhaha!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:15:57

@kovi1970:
Én meg további jó üres hőbörgést kívánok a magyar érdekek védelmezői ellen. Tapsoljatok csak nyugodtan közvetve az MSZP érdekképviseltetőinek, aztán áprilisban meglátjuk, kinél hányan vannak.

Netuddki. 2013.12.08. 10:19:28

@Kuruc ezredes: "Tehát jöjjön vissza inkább az MSZP?"

Muhaha! Ócska fideszes trükk! Aki nem fidesz szimpatizáns az csak maszopos lehet? Nem B+, NE jöjjön vissza a maszop! De ha más mód nincsen a balfasz orbán eltávolítására...
Muhaha! Hol az a nagy önbizalom? Mégis csak fostok attól hátha "elveszítitek" a választásokat jövőre? A bajnaival is mennyire árnyékra vetődtetek. Öröm volt nézni mennyire összefostátok magatokat egy jelentéktelen alaktól. Muhaha!
"Elveszíteni", milyen érdekes kifejezés azokra akik ha "nyernek" akkor gyakorlatilag igába kéne dugniuk a fejüket, szolgálni a 10 millió magyar állampolgárt.

Netuddki. 2013.12.08. 10:20:53

@Kuruc ezredes: A "magyar" szót jobb lenne ha nem vennétek a szátokra! Főleg ha fideszes érdekekről hadováltok!

high up! 2013.12.08. 10:22:00

@Kuruc ezredes:

Te kurucinfo ezredes! Nem bírja felfogni az agyacskád, hogy ezt itt vita nem pedig választás? Itt elvek mentén megy a vita Egybitestóni, nem pedig pártok mentén.

Ti betanított tenyászálltok tényleg csak 2 szavas lexikai tudással rendelkeztek:
fidesz és ballibsi

Ti szerencsétlen tenyészállomány bagázs, észre se veszitek, hogy míg az apáitok Kádár tenyésztett birkái voltak, addig ti Orbanescu ugyanolyan tenyésztett állatai vagytok?

Aztán ráadásul erről az alapról komcsiztok? Meg ország rombolóztok? Miközben az összes fidóta nagyvezér fajtiszta komcsi családból származik?
Nagyon hülyék vagytok-e?

Netuddki. 2013.12.08. 10:22:11

@Kuruc ezredes: Ja, és anyád MSZP-s! Azért írtam MSZP-t mert a maszopot ezek szerint nem érted...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 10:22:40

@Kuruc ezredes:
kovi1970 az egyik legrégebbi reggelt MSZP csicska. CSak úgy mint genyamagyar.
A szánalom határát erősen súrolja az a kétségbeesett igyekezet amivel ezt a bélyeget próbálja lemosni a homlokáról.
De tekintve hogy ezt ő maga ragasztotta oda, mint az MSZP egyik leghűbb csicskája nehezen fog menni.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 10:24:10

@high up!:
Az a legszánalmasabb, ahogyan mindenkit lefideszeseztek aki szívből és igazán gyűlöli kedvenc MSZP-s tetveiteket.
És mindeközbe kikéred magadnak a nyílvánvalót, hogy utolsó mocskos szájú MSZP csicskák vagytok.

inebhedj - szerintem 2013.12.08. 10:24:41

Már nem azért, de legalább 25 éve (meg ugye előtte is) eltűrünk mindent, a regnáló kurzus dolgai egy csiga ugrásnyival sem gyomorforgatóbbak, mint az előtte regnáló bármely kurzus ügyei (és a kurzusokba a mindenkori ellenzéket, sajtót és gazdasági tótumfaktumokat, valamint szakértőket, politológusokat, megmondóembereket, stb. is értem).

Szóval voltaképpen semmi változás, úgyhogy mi ez a hirtelen támadt, nagy - de mértéktartóan visszafogott emlékezettel alátámasztott - rácsodálkozás?

Netuddki. 2013.12.08. 10:25:05

@high up!: VAGY! Mint említettem "ez" egy fideszt lejáratni akaró troll. Amit itt összehord az alapján egy normálisabb ember még bottal se piszkálná a fideszt, ha ilyen kretén alakok a tagjai vagy szimpatizánsai. Muhaha!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:25:22

@kovi1970:
Márpedig jövőre vagy a Fidesz, vagy az MSZP fog kormányozni, ez sajnos tény. Tehát akkor szerinted még mindig jobb az MSZP?

high up! 2013.12.08. 10:25:49

@Kuruc ezredes:

Szegénykém, Fidel Castro hívei is rendre így örültek, amikor a vezér rendre megnyerte a választást az imprilizmus ellen.

Tulajdonképpen az egész fidióta gyakorlat a kommunista elméleteken nyugszik: A győzelem minden, a végcél semmi!
Birkáim, ünenpelhetünk!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:27:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Igen, de nagyon édes amúgy, hogy ők minden jelzőt bevetnek, ha leírják a Fidesz szót. Nekünk ellenben csak annyi a dolgunk, hogy magát az MSZP kifejezést összekapcsoljuk velük, és már kész is vagyunk. Végülis nagyon megérte ez a 2002-10 közti 8 év.

Netuddki. 2013.12.08. 10:27:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mi van? te is maszopfetisiszta vagy? Hát, neked is anyád MSZP-s!

Komolyan azt hiszitek érdekel ez az ősi fideszes trükk? te kis MSZP-s, te! MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s, MSZP-s!

Muhaha!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:28:32

@high up!:
Pedig a kis szuperdemokrata haverjaid ott is annyi mindent megpróbáltak. Invázió, merényletek, blokád, de semmi. A sok fidelbirka nem kért a Művelt Nyugatból. :(

high up! 2013.12.08. 10:29:59

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

mint írtam, én polgári és Európai párti vagyok. És utálom a kritikai gondolkodást utáló tenyészállományokat. Tehát barátom én a gyurtcsányistákat, a kripto-maszoposokat és a fidiótákat egyformán utálom.

És mindig azon gondolkozom, hogy ez a 3 tenyészállomány miért is szidja egymást, amikor semmiben nem különböznek egymástól (csak a diktátor vezérük nevében). Tulajdonképpen ezeknek egyesülniük kellene.
S akkor teljesülne a jelszó:

Egy a birkatábor, egy a vezér!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:31:06

@kovi1970:
Tehát akkor a jövő évi választás két kormányképes résztvevőjéből melyik legyen? A nekem írt válaszból csakis az MSZPre tudok következtetni.

Netuddki. 2013.12.08. 10:31:39

@Kuruc ezredes: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: @FILTOL: B+! Leesett! Ti gyakorlatilag egy kibaszott bot vagytok!
Kb. fél nap alatt írok egy ilyen programot amelyik ugyanezt tudja amit ti produkáltok ezen a blogon...

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:34:14

@kovi1970:
Ja, hogy ez a kis kubai dolog meg se történt?

Hertelendi 2013.12.08. 10:35:14

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Na megjöttél ecsém? Amikor a kedves mamád épp most tette szét neked a lábait?
Ezek szerint már fényesre is nyaltad orbán seggét...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 10:35:42

@high up!:

Na ja..

Vélhetően azért reggeltél éppen 2010 ápr 16-án, az első forduló után 5 nappal, mikor kiderült, hogy kedvenc MSZP-d elpicsázták csúnyán, mert EU párti vagy.

Csak épp az MSZP 8 évével semmi problémád nem volt elötte.

high up! 2013.12.08. 10:36:02

@Kuruc ezredes:

Szerencsére felsült a szuperdemokrata haverjaim törekvése, hogy a kubai embereket a szellemi és anyagi rabszolgaságábukból kiszabadítísák és így a kubai (és egyéb) népek ma is a boldog birka rabszolgaként élnek napi 1 dollárból.

A történelem megmutatta, hogy egy ilyen felszabadító harcot Mo-ra szervezni meg egyenesen felesdleges, tehát örvendj, hogy a következő ciklusban (amikor felgyorsul a jelenlegi ország lerohasztás) egyre közelebb kerülsz a kubia testvéreidhez.

Amúgy annyira bírom ezeket az egyszavas "tudásotokat" a bonyolult történelemről!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:38:52

@high up!:
Szuperjól éltek Fidel előtt az USA gyarmataként. Aztán valahogy a kis buták nem kértek többé belőle, és elzavarták a gecibe az USA helytartóit. Erre válaszul demokratáid széles skáláját mutatták be mindenféle hatalmi agressziónak. Persze ettől még a kubaiak a buták, hogy többé nincs igényük a Művelt Nyugatra.
Egyébként én teljesen benne vagyok abban a demokratikus alapelvben, hogy ha többen akarjátok a meleg-libsi-trendy Európát itthon, akkor tiétek a kormányzás, de ehhez mindenféleképpen többen kell legyetek.

high up! 2013.12.08. 10:45:09

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Tenyésztett állományka, síkhülye vagy ugye megérteni, hogy a te fajtádat én ugyanúgy utálom mint a komcsikat?

Tudom, ez a szellemi sötétség onnan jön, hogy Orbanescu birkapásztorod sikeresen redukálta le az agysejted arra az egy szóra, hogy: ballibsi!

Nekem nem kell 30 válaszban bizonyítanod, hogy titeket fidiótákat már csak ez az egy szó tart össze, hogy Ballibsi!

Nézek 2 perc Eke TV-t Bayerescuval meg a többi milliomos fizetésü fidióta agitprop elvtársddal, azok se tudnák már semmi pozitívumot összehozni a fidesz kormányzásra (egyetlen egy darab pozitívumot sem!), ezért az egyetlen üzenetük már csak ennyi, hogy: Na de akkor jönnek a ballibsik!

Szóval tenyészállományka, átlátszóak vagytok mint az üveg. És tehetségtelenebb lúzerebbek még a komcsiknál is. Még az apáitok, akik Kádárt szopták be 30 évre, még azok is szerethetőbb komcsi volt nálatok, akik Orbanescut szopjátok be egy újabb 30 évre.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 10:46:12

@kovi1970:

Vicces vagy..
GYakorlatilag 2007 óta Fideszesezel mindenkit aki bántotta a szeretett MSZP-cskédet..

Nekem fél nap se kell hogy megirja a kovi1970 bot-ot.

if (Bántsák_az_MSZP-t) than Azt_válaszolom_a_blogon("Hülye Fideszes vagy")

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:49:54

@high up!:
Ez a 30 év elég jól hangzik, de utána rögtön 30 év Navracsics-rendszert akarok majd!

Hertelendi 2013.12.08. 10:51:28

@Kuruc ezredes: "Egyébként én teljesen benne vagyok abban a demokratikus alapelvben, hogy ha többen akarjátok a meleg-libsi-trendy Európát itthon, akkor tiétek a kormányzás..."
Tehát a liberális = meleg? Szerinted melyik oldalon van több meleg? És mielőtt jönnél a drogokkal, mi is van a szombathelyi kis önkormányzati fideszessel? Jaj de nagy a kuss körülötte! Bezzeg ha baloldali lenne az összes médiátok ezt harsogná hónapokon keresztül.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 10:52:01

@high up!:

Na akkor néhány összevetés a kedvedért:

AZ MSZP megduplázta a munkanélküliségi rátát 8 év alatt, a Fidesz alatt csökkent a munkanélküliségi ráta.

Az MSZP mértéktelenül eladósította az országot, a Fidesz alatt csökken a GDP arányos államadósság.

2010-ben a Szlovákok elött voltunk minden gazdasági mutató szerint 2010-re mindenben utolsóak lettünk.

AZ MSZP alatt 10%-ról 90%-ra nőtt mind az ország, mind az emberek devizakitettsége.

És igen.
Nekem jobban tetszik a családi adókevezmény, ahol az jár ól, aki dolgozik, és gyermeket nevel, mint az MSZP segélyezési gyakorlata, ahol gyereket pénzéért gyártanak nagyüzemben.

Nekem jobban tetszik ha a hajláktalanoknak szállást építenek, mintha küzdenek azért hogy a házam elé, és az aluljárókba szarhassanak.

Szívből rühellem a libis oktatáspolitkát, mely következményeként, ma már szülő és gyerek egyként ütheti, köpködheti a tanárt, aki nem tudja leadni az órát a zajtól, és hangzavaól..

A tolvajlás az amiben versenyre tud kelni a Fidesz az MSZP-vel, de minden más téren ezerszer jobbak.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:52:46

@Hertelendi:
A tiéteken. Rögtön tolhatjátok a buziházasságot, és Borbás Marcsi helyét átveheti Steiner Kristóf még aznap, ahogy többen vagytok és választást nyertek. Na?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 10:53:35

@Hertelendi:
Te miről beszélsz kiskancsó ?

A Bajnai társszövetsége a drogos majmok társasága, amelyik közül ez egyiket épp a minap rángatták el a NAV elől, mert spanglizott.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 10:54:50

@Hertelendi:
Lehet majd melegsmárolni a körúton, a boltost meg sittrevághatjátok, ha nem tetszik neki. Tényleg csak egy csekélyke parlamenti többség kérdése az egész. Próbáljátok meg!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 10:57:06

@high up!:

Hülye ballib csicska vagy.

A regisztrációd időpontja bizonytja ezt a legjobban.
Ahogy a senkiházi komcsi MSZP-d csúnyán kikapott 2010-ben, azonnal reggeltél a blog.hu-ra, és fikázol, összemosol vadul.

Ennyit tudtok meg a neveteket.

high up! 2013.12.08. 10:57:51

@Kuruc ezredes: "Persze ettől még a kubaiak a buták, hogy többé nincs igényük a Művelt Nyugatra."

Az még hagyján, hogy ott Kubában a napi 1 dolárból tengődő proli testvéreidnek nincs szükségük a művelt nyugatra, na hogy valakinek az EU-n belül nincs szüksége semmi műveltségre, az már szellemi szánalom. Ez az a magyar embertömeg, akik miatt Mo-ot sose lehetett tartósan kimozdítani a magasabb életszínvonal felé.

Ennek a tömegnek (nektek) a génjeitekbe van kódolva a vágy a mélyszellemi sötétségre, ráadásul óriási hordószónoklási vággyal kombinálva.
Eredmény: a ti kritikai gondolkodásra képtelen fajtátok (aki 30 éve még komcsi volt ugyanezekkel az alapokkal) a záloga annak, hogy Mo sose lesz a műveltebb és fejletteb nyugat része. Csak leállósáv lesz a német turisták számára, akik még a 29.században is azért jönnek majd Mo-ra turistáskodni, hogy lássák a 19.századi parsztvilágot.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 11:00:12

@high up!:
Csak azt nem értem, hogy ha ti ennyivel okosabbak vagytok az ennyivel butább genyamagyaroknál, akkor miért nem sikerül megszerezni ezeknek a butáknak szavazatait. :(
Simán mennie kéne, ehelyett az elvileg másik buta Orbán szerzi meg. Pedig ti saját magatok szerint a világ legokosabb emberei vagytok, és valahogy nem megy. :(
Nem és nem. :(

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 11:03:24

@Kuruc ezredes:

A valóság az ő állításaikkal szemben az, hogy csak a kivénhedt komcsik és munkásőrök tartják életben az MSZP-t.

Mi sem bizonyítja jobban mint az életkorok szerint megoszló pártreferencia, mely szerint a fiatalok között alig mérhetőek a ballib tetvek, a 60+ korosztályban meg tarolnak.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 11:06:19

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Igen, de csak azért, mert az emberek FÉLNEK megvallani, hogy emeszpések. Valójában minden bizonytalan emeszpés, viszont mellé az itt kommentelők meg mind nememeszpések. Kurvára bonyolult dolog ez.

midnight coder 2013.12.08. 11:14:22

@Magyarország jobban teljesít: Mentem. És ahhoz nem kell építészmérnöknek lenni, hogy lásd hogy oda bizony nem kellett volna. Egyébként anno az Állami Számvevőszék is ezt a véleményt támasztotta alá, ott pedig azért gondolom akadt egy-két építészmérnök is.

high up! 2013.12.08. 11:17:17

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Szegénykém, síkhülye vagy a gazdasági tényekhez, azon meg kár erőlködnöd elleneben, hogy felmondod a Matolcsigyurka Trollképző vizsgaanyagát.

Szóval az összevetéseid tévedései egyenként:

"AZ MSZP megduplázta a munkanélküliségi rátát 8 év alatt, a Fidesz alatt csökkent a munkanélküliségi ráta."
Válasz: Először is a maszop sok mindent elkúrt, a fidesz meg folytatta. 2010-re kifutott a 2008-as válság reálhatása (gdp: 1,2%-os növekedés), és azóta Mo-on a a versenyszférai foglalkoztatás csökkent! A közmunka se nem versenyszféra, se nem foglalkoztatás, hanem "gyárkapun belüli munkanélküliség" (ismerős ugye a komcsi statisztika szépítési modell?)

"Az MSZP mértéktelenül eladósította az országot, a Fidesz alatt csökken a GDP arányos államadósság."
Válasz: a maszop valóban mértéktelenül eladósított, erre jött a parasztforradalom, Orbanescu bezsebelt 6000 md ft (a GDP 20%-a) forárást (3000 md manyup vagyon + 2000 md megszorítás + 1000 md nyugdíjjárulék a kvt-be) és ezek után az államadósság nem hogy 20%-kal nem csökkent, hanem egy vassal sem! Mert többek közt Orbenscu vezéred a RAJTAD is bevasalt sarcot kiosztotta az egykulcsos adó keretében a felső 10%-nak. Neked meg meghagyta a komcsizást, düh levezetésként.

"2010-ben a Szlovákok elött voltunk minden gazdasági mutató szerint 2010-re mindenben utolsóak lettünk."
Ja, akkor menj és rúgd seggbe a felcsúti vezéredet, hogy mekkor asikert ért el!

"AZ MSZP alatt 10%-ról 90%-ra nőtt mind az ország, mind az emberek devizakitettsége."
Válasz: Na ezt még tanulni kell. Vagy szebben hamisítani az adatokat.
A devizakitettségben egyébként az volt a baj, hogy annak jó része fogyasztási hitelre ment, nem pedig beruházásira, így egy válság esetén nagyobb volt a befektetők menekülési szándéka.
Itt kétségtenül jobb ma a helyzet: a devizakitettség csökkent. Milyen kár, hogy a beruházás is csökkent, ráadásul annyira, ami még a Ceucescui korszakot is alulmúlja.

Már most megvan tehát a böjtje a semmihez sem értő, csak egy-két látszatösszefüggésre épülő kókler kormányzásnak.

high up! 2013.12.08. 11:21:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Na most mondd el Orbanescu eftásrs fidióta dísztenyészete, mitől is bizonyítja a regisztrációm időpontja, hogy én maszop szavazó lennék?

Az a mutterod meg a faterod, akik maszop szavazók. Meg még valszeg te is az voltál 4 éve, csak hát ugye a karrier-komcsik időben leléptek a 2010-es összecsuklás előtt a fideszbe.
Na szóval, mutass valami szellemi erőt barátom, ne csak az ocsú zabálásban jeleskedj!

high up! 2013.12.08. 11:38:51

@Kuruc ezredes: "Csak azt nem értem, hogy ha ti ennyivel okosabbak vagytok az ennyivel butább genyamagyaroknál, akkor miért nem sikerül megszerezni ezeknek a butáknak szavazatait."

Azért drágaságom, mert bennetek nincs semmi törekvés, hogy felzárkózzatok a nyugathoz és egy polgári párt sose épít demagógiára és az ország tönkretételére a hatalom megszerzése érdekében.
Ezek a versenyképtelen genyamagyarkodók (és nem magyarok!) a legelső kudarcnál már EU zászlót égetnek, világösszeesküvés elméletekkel pusztítják az agysejtjeiket, szabadság harcot hirdetnek az EU ellen és így tovább.

Amúgy mit nem értesz az egészen, amikor Orbanescu eftársad elmúlt 15 évben itt van élő példának?

1998-2002 között a legjobb éveit élte az ország, ekkor épiíett Orbanescu a polgári társadalomra és az EU-hoz csatlakozásra. Eredmény: 2002-ben elbukta a választást, mert a másik oldal jól aktivizálta a racionális gondolkodásra képtelen, zsugori meg gyülölködő magyarokat.

Ebből Orbanescu azt a következtetést vonta le, hogy felesleges ennek a népnek jót tenni, azt ezek nem tudják honorálni (ebben teljesen igaza van!), ezekre politikai lasszót kell rakni. Ezért nyitott az addig történelmileg maszopos ostoba, tanulatlan, önző választók felé. A módszereit (a reggeltől estig való hazudozást a rohadék külvilágról meg a magyarok nagyszerüségéről) minden nap megéljük.

Az eredmény bejött, gyúrtcsány segedelmével iszonyatosan sok primitív tudású valasztója lett a fidesznek.
A dolog szépséghibája csak annyi, hogy az egykori szebb szellemi napokat megélt fideszesek ebben a harcban 1:1-ben süllyedtek le Orbanescu és az új plebsz választóinak a primitív szellemi szintjére.

Na ezek vagytok ti itt most a polgári társadalomnak: piros-fehér-zöldbe csomagolt neokomcsi bagázs, akiknek az összetartozási kapcsolata csak annyi, hogy: Na de azok ballibsik! Ez Orbanescu lasszója rajtatok.

Tyreo 2013.12.08. 11:40:40

@Kuruc ezredes: Még mindig nem magyaráztad el, hogy a nagynemezti Fidesz miért árulta el az Erdélyieket.

Netuddki. 2013.12.08. 11:45:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "A tolvajlás az amiben versenyre tud kelni a Fidesz az MSZP-vel, de minden más téren ezerszer jobbak."

Akkor ez egy beismerő vallomás volt? Köszönöm bíró úr, más kérdésem nincs is.
Tolvaj banda!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 11:47:20

@high up!:
Pedig máshogy sajnos nem kerültök itt hatalomra ti, európaiak. Csakis akkor, ha megszerzitek a többség támogatását.

@Tyreo:
Párszor már mondtam neked, hogy nem árulta el. Esetleg kérdezzük meg erről magukat az erdélyieket.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 11:47:41

@Tyreo:
TUdtommal Kovács Laci 23 millió románozott, és Gyurcsányék nyomtattak Erdélyben honfitársainkat ingyenélő tolvajnak tituláló röplapokat, akik majd kirabolják az országot, ha jól idejönnek.

De szerencsére azért az igenek győztek, a nemzetáruló MSZP legnyagyobb igyekezete, határontúli honfitársaink kampányszerű lejáratása ellenére is.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.12.08. 11:49:24

@high up!:
MSZP csicskák gyöngye..

Tisztán látszik hogy az MSZP 8 évével semmi problémád nem volt.
Hisz 1 kritika nem sok annyit se mondtál a blogokon.

Viszont 5 nappal a Fidesz győzelme után, ellenálhatatlan késztetést éreztél regisztrációra, hogy fikázzál mindent és mindenkit aki elküldi a búsba szerett és imádott ballib patkányaidat.

Netuddki. 2013.12.08. 11:50:45

@Kuruc ezredes: Balfaszkám! Nekem az erdélyi ismerőseim azt mondták, hogy a fideszesek úgy járnak át erdélybe szart keverni mintha csak otthon lennének. Qrvára elegük van már belőletek. Hoppácska!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2013.12.08. 12:12:15

@kovi1970: hoppa! neked meg a toportyanzsotival egyezik az ip-d! hoppa! meg a kliens portod is, ezt mar nem menti meg a nat (network address translation) sem! muhaha!

:)

Tyreo 2013.12.08. 12:14:41

@Kuruc ezredes: Nem mondtad el. Közölted, hogy más politikai helyzet volt. Ez nem válasz. és mondtam már, hogy nem a gyorsan felejtő választók érdekelnek, hanem te.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Románia EU-s csatlakozásáról volt szó. Amikor OV ígérete ellenére sem vétózták meg. Pedig 2/3-os szavazás volt, MSZP-SZDSZ egyedül nem tudta volna átvinni. Ma már lehetne Erdélyi autonómia, ha a Fidesz nem lenne ugyanakkora féreg mint az MSZP.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.12.08. 12:20:41

@midnight coder: Úgy érted, hogy a Kovács Árpád féle Állami Számvevőszék kimondta, hogy nem kellett volna a völgyhíd, ami miatt akkor aktuálisan a fidesz támadta az mszp-t? Ez az a Kovács Árpád, aki most a Költségvetési Tanács elnőke és egy csomó más állami vállalatban is ilyen-olyan tag, nyilván szép pénzért? Hát, téged aztán könnyű megvezetni, nemhiába vagy fidesz rajongó (a kommentjeid alapján).
Amúgy nem válaszoltál: mentél már át azon a hídon? Láttad a környéket élőben, ahova épült?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.12.08. 12:22:15

@Kuruc ezredes: Ja, neked az határozta meg a pártprefernciád, hogy egy adott párt vezetése alatt milyen építmények épülnek? Hát, bajban lehetsz most a 'csúti stadion miatt...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.12.08. 12:26:11

@Kuruc ezredes: Nagyon egymásra találtatok. Nem akarjátok esetleg leszopni egymást? :-)

Utána egy Nemzeti cigi mellett megbeszélhetnétek, hogy aki nem szerelmes viktorba, az mind emeszpés libsibolsi (kb 9 millió magyar), és hasonlók.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 12:33:08

@Tyreo:
Kértem, hogy rakd egymás mellé a két oldal intézkedéseit az ügyben. Mellesleg a választók nem felejtenek gyorsan. Látod, az MSZP-t is megjegyezték egy életre. Érdekes módon a Fidesszel kapcsolatban nem gondolják úgy, hogy elárulták volna őket. Ezt se a Fidesz nem gondolja, se mi, anyaországi fideszesek, se a határon túli magyarok. Persze ezt is te tudod a legjobban.

@Magyarország jobban teljesít:

Nem, mi csak a Fideszre fogunk szavazni jövőre. Te kire?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 12:35:37

@Magyarország jobban teljesít:
Tuti kellett az a 40 milliárdos völgyhíd, hát ott egy PATAK!!!
A Fidesz ellenben geci, hogy ennyiből 4 stadiont épít fel 9 hónap alatt, meg tehetségtelen, meg kókler, meg rabló, meg komcsi, meg náci, meg cigány.

dual824 2013.12.08. 12:58:58

@Kuruc ezredes: "Tuti kellett az a 40 milliárdos völgyhíd, hát ott egy PATAK!!!"
Kicsifiú. Hadd világosítsam fel azt a száradt, töpörödött, fidess agymaradványodat. A völgyhidat még az ejaculatátumod hagyta jóvá 2002-ben. Kivételesen joggal, mert az EU-s szabványok azt írták elő.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 13:06:14

@dual824:
Igen, minden rosszat ő tett + az MSZP alatt miatta nem tehetett jót az MSZP. Meg még cigány és náci is.

jet set 2013.12.08. 13:21:01

A magyarok birkák. Ennyi.

Hertelendi 2013.12.08. 13:31:08

@Magyarország jobban teljesít: "Utána egy Nemzeti cigi mellett megbeszélhetnétek, hogy aki nem szerelmes viktorba, az mind emeszpés libsibolsi (kb 9 millió magyar), és hasonlók."

Lassan bennem s eluralkodik az érzés, hogy ezek az egyagysejtű birkamenetesek valóban szerelmesek a kis cigányba.Akármilyen érvet írsz is nekik, ezek csak nyalogatják a kis szaros seggét.
Akkor itt van nekik:
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány
Kis cigány kis cigány kis cigány kis cigány

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.12.08. 13:38:10

@Kuruc ezredes: Nem a patak miatt kellett a völgyhíd, hanem a száz méteres szintkülönbségű völgy miatt te kuruc faszkalap. De minek magyarázni. Mennyél aztán szavazzál a fideszre, ne gondolkozz soha semmin.

Tyreo 2013.12.08. 15:03:51

@Kuruc ezredes: Persze, hogy nem gondolod, de még mindig nem magyaráztad meg, hogy miért.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.12.08. 21:38:23

@Hertelendi:
Köszi, ezt jó látni. Igazi toleráns, európai libsi vagy. :)

@Magyarország jobban teljesít:
Ha többen lesztek, mehetnek ismét a patakvölgyhidak meg a 20 méteres dombokba vájt alagutak, ennyire egyszerű.

@Tyreo:
Többször elmagyaráztam már, hogy a Fidesz akkor nem volt olyan pozícióban, hogy meglépje ezt a lépést. Amint hatalmi pozícióba került, intézkedések sorozatával szolgálta a határontúli magyarságot, az MSZP-vel ellentétben.

Tyreo 2013.12.08. 22:49:11

@Kuruc ezredes: De abban a pozícióban volt. Kellettek a 2/3-hoz. Az állampolgárság megadása valóban jogos lépés, de nem hiszem, hogy egy jó érzésen felül jár bármi plusszal. Ja és persze ne felejtsük el, hogy mennyire önzetlen dolog is volt ez a Fidesztől..
És ez még mindig nem közelíti meg az autonómiát.
Szóval még mindig ott tartunk, hogy a Fidesz ugyan olyan szarrágó.
süti beállítások módosítása